کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316447 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وقتی فتوای رهبر انقلاب هم فیلتر شد!


با فیلتر شدن صفحاتی که حاوی فتوای رهبر انقلاب است، بحث فیلترینگ و قانون جرایم رایانه‌ای وارد فازی می‌شود که پیش از این بار‌ها با انتقاد بسیاری از محققان، دانشجویان و سایر کاربران اینترنت مواجه شده بود؛ اما هرگز به این اندازه کارکرد منفی شکل اجرای آن هویدا نشده بود؛ با این وضعیت که معیار غیرقانونی بودن محتوای یک صفحه، لغاتی پیش فرض است که به دست یک ربات غیرهوشمند سپرده شده، مانده‌ایم که چگونه "اینترنت ملی‌"یی در انتظارمان خواهد بود؟!

زنگ‌های پی در پی تلفن خبر از عمق فاجعه دارد؛ همه تیم برنامه نویسی دست به کار شده‌اند تا دست گل به آب داده را رفع و رجوع کنند ... اصلا چه کسی فکرش را می‌کرد که حفره‌ای به این بزرگی در برنامه وجود داشته باشد ... حرکت موس- کلیک - تق تق ادامه دار صفحه کلید و ...

به گزارش سافت گذر به نقل از تابناک، کمتر از سی چهل ساعت پیش خبری به تلکس‌های خبری راه یافت که حاوی نظر فقهی رهبر انقلاب در پاسخ به یک استفتا درباره استفاده از «ف ی ل ت ر ش ک ن» بود اما همین پاسخ شرعی ساده با اتفاقی همراه شد که در نوع خود بی‌نظیر است: فیلتر شدن صفحاتی که حاوی این فتواست!!

این حادثه طنزگونه که هنوز هم پابرجاست، آنچنان دور از ذهن به نظر می‌رسید که برخی همکاران رسانه‌ای در باز انتشار این مطلب دچار تردید شدند و نه یارای حذف این فتوای مجتهدانه به دلیل قرارگرفتن در صف مصادیق مجرمانه از خروجی تلکس خبریشان را دارند و نه مطمئن هستند که این عمل به ظاهر خلاف قانون، برایشان بار حقوقی در پی خواهد داشت یا نه؟!

غائله اخیر حاصل شده از اجرای رباتیک قانون فیلترینگ دردسری ساخته که در یک سو سختکوش‌ترین مدافع کمیته فیلترینگ هم خلع سلاح شود و از سوی دیگر، تلاشی برای رفع نقیصه دیده نمی‌شود تا با رخدادی مواجه باشیم که علی رغم همراه داشتن نکات بد، از جهاتی می‌تواند خوب باشد و از برخی جهات دیگر بسیار زشت است؛

زشت؛ تسلط ربات بر انسان!

فیلتر شدن یک استفتا، اینقدر برای مجریان قانون زشت است که می‌تواند فلسفه کل فیلترینگ را زیر سوال ببرد؛ زشت است چون عنان اجرای قانون را با تعریف چند لغت به دست روباتی سپرده‌ایم که بر سر گلوگاه ارتباطی هموطنانمان تعبیه شده، تا ماحصل کارمان تجلی بخش فیلم‌هایی شود که از تسلط روبات بر انسان می‌گویند؛ زشت است چون ثابت می‌کند که برای کنترل زشتی‌های یک دنیای مدرن – هر چقدر هم که مجازی باشد- هنوز در حال آزمون و خطا بوده و پاک کردن صورت مساله را به بها دادن به آموزش ترجیح می‌دهیم؛ زشت است چون نشان می‌دهد که در استفاده از قوه قهریه تا جایی جلو رفته‌ایم که حکم به پلمب کردن تمام پنجره‌هایی می‌دهیم که ممکن است به بدی باز نشوند!

بد؛ نقص در اجرای قانون

فیلتر کردن پاسخ رهبر به یک استتفتا، جدای زشتی‌هایی که به همراه دارد، بد است چون ثابت می‌کند که متولیان اجرای قانون از روشی استفاده می‌کنند که خشک و‌تر را با هم می‌سوزاند؛ اینقدر بد که می‌تواند به تن یک عمل غیر قابل توجیه، لباس قانون بپوشاند و قابلیت تخریب سوابق مثبت پیشین پیدا کند؛ بد به اندازه‌ای که می‌تواند بیادمان بیاورد که اجرای «قانون» تا چه حد می‌تواند سلیقه‌ای باشد.

خوب: اثبات حقانیت منتقدین دلسوز!

سخن گفتن از خوبی‌های این اتفاق بد، سخت است اما کافی است که به دنبال یک موضوع در دنیای پهناور اینترنت بگردید تا صف گلایه‌های بی‌شمار کاربران این دنیا در مقابل چشمانتان رژه برود؛ گلایه‌های دانشجویان، محققان، خبرنگاران و خلاصه تمامی افرادی که از بی‌حد و مرز بودن فیلترینگ در کشورمان به ستوه آمده‌اند و راهی برای خلاصی از آن متصور نمی‌شوند؛ صفحاتی که‌گاه به دلیل ذکر «یک کلمه» به صفحه پیوند‌ها پیوند می‌خورند و همه حسن‌هایشان به سمن بخس به فراموشی سپرده می‌شوند.

اینجاست که خبر عجیب فیلتر شدن یک فتوا، نقیصه‌ای را متذکر می‌شود که سالهاست وجود دارد اما هیچ تلاشی برای رفع آن مشاهده نشده است.



                                                   به عنوان خبر فیلترشده دقت فرمایید!


                                                  


ماجرا به این می‌ماند که تیغ و چاقو را وسیله جرم زا بدانیم و در ابتدای طرح مبارزه با این آلت مجرمانه، جراحان و قصابان را به صف کنیم!

اصلا اینترنت یعنی همین؛ ابزاری برای ارتباط با دنیای مجازی که مثل هر وسیله دیگری هم می‌تواند کارکرد مثبت داشته باشد و هم منفی؛ مثل چاقو، تیغ یا حتی انواع داروهای مختلف، اشعه‌های درمانی و.... بر همین اساس، اصلی مبنا قرار گرفته که فیلترینگ را برای کاهش اثرات منفی اینترنت تجویز می‌کنند فارغ از اینکه این رویه ممکن است تا آنجا شدت بگیرد که چهره یک جستجوی ساده را شبیه بیماری کند که در دوران اوج شیمی درمانی قرار دارد.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم تنها سایت‌ها و مطالبی از بخت فیلتر شدن بهره‌مند(!) خواهند شد که نه تنها دولتی نیستند، بلکه بر خلاف آن‌ها دستی در تولید محتوا دارند؛ به عبارتی بهتر، فیلترینگ جریمه‌ای است که هرگز شامل وب سایت‌های پر شمار و هزینه بر دولتی که فعالیت خاصی هم ندارند نمی‌شود و تنها در کمین تولید کنندگانی است که دست بر قضا هیچ حمایتی هم شامل حالشان نمی‌شود.

حالا کافی است این موارد را کمی گسترش دهیم تا به ژرفای تصمیم برخی روسا برای راه اندازی نسخه «اینترنت ملی» پی برده و از اینکه حفره نرم افزار بومی و طبعا ملی فیلترینگ شناسایی بالاخره شد، بر خود بالیده و بپرسیم: فیلترینگ در کشورمان تا چند درصد منطبق بر قانون است؟!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9012 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تابناک تاریخ خبر: 1391/02/20 تعداد مشاهده: 2634
سافت گذر
نظرات بینندگان

لول 1391/02/23 12:08
ماکه اینترنت نداریم ،پیوند هاست فقط چند تا سایت مثل گوگل و یاهوو اونا فیلترشدن

مهرگان 1391/02/23 06:42
خیلی تاسف باره همین
محمد 1391/02/23 01:42
خدایا مرابه اسلام 1400 سال قبل برگردان
حمید 1391/02/22 23:48
ای لعنت به کسی که این روبات رو اختراع کرد. مادرش به عزاش بشینه فیلتر تو سرشون بخوره انشالله در زمینه آنتی ویروس کار می کنم. رفتن فایلهایی رو که واسه دانلود قرار دادم رو فیلتر کردن خدا رو شکر شانس آوردم سرورم از https استفاده می کنه وگرنه الان 3 بار سکته قلبی کرده بودم.
مدیریت محترم خیلی از دستشون دلم خونه لطفا این نظر رو قرار بدید.lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
چشم براه 1391/02/22 23:48
ببینیم آخر به کجا می رسند؟
saeid 1391/02/22 21:17
واقعا متاسفم که اینترنت افتاده دست یک مشت ابله که هیچی فناوری نمیدونند
حسن 1391/02/22 14:56
بهرحال فیلتر یعنی ترس از حقیقت!!!
یاد دوتا جمله از دونفر افتادم:
"حداکثر قوانین در فاسدترین و بدترین حکومتها دیده میشود"!!!(تاسیتوس)

گرفتن آزادی از مردمی که نمیخواهند برده بمانند سخت است
اما دادن آزادی به مردمی که میخواهند برده بمانند سخت تر است ! مارتین لوتر کینگ
ددی 1391/02/22 14:36
این هم نمی ماند.تاآدما بدی رو نبینن قدرخوبی ها رو نمی دونن.این بلاها بایدسرمان بیادتادرتاریخ ثبت بشه برای تجربه آیندگان.
reza 1391/02/22 01:27
کجاشو دیدین سایت xda که سایت تخصصی اندروید رو بستن موندم که دیگه چی مونده که درشو تخته نکردن!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
aventa 1391/02/21 22:26
خداوند انسانها را موجوداتی اجتماعی آفریده و ارتباط برقرار کردن با سایر انسانها جز اساسی ترین و بدیهی ترین نیازهای بشر است که گاه به صورت سنتی و رو در رو صورت می گیرد و گاه با ابزارهایی که خود بشر آنها را اختراع کرده تا در همه جا و در هر زمان به این نیاز اساسی خود پاسخ دهد نیازی که به مانند خوردن و آشامیدن جز اولیه ترین و بدیهی ترین نیازهای بشر میباشد.
محروم کردن انسانها از ارتباط با یکدیگر پایمال کردن حقوق انسانها و به نوعی جنایت علیه بشریت محسوب میشود.
امید 1391/02/21 21:39
فیلتر یعنی ترس دولت از مردمش و از بیگانه ها دولت مردان شما باید راه مقابله با ان ها را به دست اورید نباید ان را فیلتر یا حذف کنید این یعنی دولتی مقتدر .
شعار تغییر 1391/02/21 19:17
اگه سیاستهای کشور در مورد فیلترینگ درست بشه اکثر مشکلات حل میشه،پولی رو که باید بدیم برای اینترنت و رشد فکری خودمون باید بدیم برای فیلترشکن!، اینترنت مثل یک کلاس آموزشی میمونه!، اگه از این کلاس چیزی یاد نگیریم نمیتوانیم بگیم چیزی درسته یا غلط،همین جوری تو خواب خرگوشی میمونیم،خیلی کارا میشه باهاش کرد این یک علم هست،در کشورهای اروپایی دنبال این هستند که سرعت رو بالاتر ببرند و در نتیجه یک تحقیق به این رسیدند که هر مقدار سرعت بالاتر میره فرهنگ مردم بیشتر رشد میکنه...، چی بهتر از این...
آرش 1391/02/21 18:36
بابا این که چیزی نیست
سایت دانشنامه رشد وزارت آموزش و پرورش هم خیلی وقته فیلتر شده و هنوز بازش نکردند!
hd 1391/02/21 17:46
فیلترینگ ایران خیلی ضعیف و به درد نخوره،مونده چندتا سایت خبرگزاری و سایت های دانشگاه ها رو فیلتر کنن که دیگه خیالمون بابت محتوای زشت و کثیف اینترن راحت بشه!
اتفاقا هر کس اطلاعی از قیلتر شکن نداشته باشه در به در میره دنبالش میگرده و بالاخره پیدا می کنه،انوقت بیا و درستش کن!!!!!!
کاش اینترنت ایران قطع میشد،دیگه دانشگاه ها که کارشون با اینترنته تعطیل میشد و جوانان گرامی وقت بیشتری برای پرداختن به خواسته های علمی(!!!!!!!!!!) خودشون داشتن!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
یاسر 1391/02/21 16:35
اگه همین جوری پیش بره تا چند وقت دیگه سافتگذر هم فیلتر می شه
اصلا فیلتر به چه دردی می خوره وقتی که همه فیلتر شکن دارن.با این کار شون فقط سرعت اینترنت رو پایین میارنlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
amir 1391/02/21 14:45
سلام به همگی.بابا اینقدر سخت نگیرین.این تازه اولشه.تا چند وقت دیگه سایت تبیان هم فیلتر میکنن.فقط من موندم که این فیلتری که اینا استفاده میکنن از چه نوعیه؟ 1)فیلتر هوا 2)فیلتر دستگاه تصقیه آب 3)هر دو گزینه صحیح میباشد 4)هیچ کدام .
حالا هر کی بتونه جواب درست رو بگه برنده یک عدد فیلتر چند کاره میشه.بابا شورش در آوردین دیگه.کار به جایی رسیده که خود فیلتری هم کم کم داره بینتون رواج پیدا میکنه.همه چیز رو دارین در حد تیم ملی خراب میکنین. یکم بشینین و به کارهاتون فکر کنین ، ببینین با عقل خودتون جور در میاد یا نه بعد خبرش را به ما بدید. یکم هم به فکر مردم باشید، به خدا ضرر نمیکنین ها.از ما گفتن.
"خئا حافظ"
شهروند ایرانی 1391/02/21 14:03
زیاد سختش نکنید دوستان. مگه چند وقت پیش نبود ( سال 86) که سایت مرکز جغرافیای فیلتر بود ؟ سایت هوا شناسی هم فیلتر شد. ( البته معمولا برعکس پیش بینی می کنن، زیاد مهم نیست) ...

خدا بخواد یه روزی میاد وقتی که صفحه رو باز می کنی می نویسه دسترسی شما به اینترنت ممکن نمی باشد.! خیال هممون راحت میشه. ...

به محسن " دوست عزیز ما که گشتیم فیلتر بود. شما از کجا اینترنت می گیری ما هم بریم همون جا قرار داد ببنید، ظاهرا مال وی پی ان سر خوده) ! lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
ایمان 1391/02/21 09:11
سلام دوستان اتفاقا من چند تا سایتو نگاه کردم همه به خاطر این خبر فیلتر شده بودن واقعا تاسف میخورم واسه کشورم که به این روز افتاده،به خدا این روزها پیدا کردن یه فیلتر شکن مثل پیدا کردن یه لیوان یخ در بهشت خنک آسونه،واقعا چرا جوونهامون حریس میکنیم توروخدا اینکارو نکنید یه خورده فکر کنید جوان های هند،بنگلادش،کویت،بوتان!!!!!!!،قطر ،اندونزی،پاکستان و خیلی کشورهای کوچیک وبزرگ دیگه با داشتن اینترنت آزاد به فساد کشیده شدن؟ به خدا اونا هرروز دارن پیشرفت میکنن ولی ما............
محسن 1391/02/21 07:16
ما که با همین عنوان جستجو کردیم و فیلتر هم نبود
شما غصه یک فتوا را نخورید فایده فیلتر کردن خیلی بیشتر از ضررشه
آسمون به زمین رسیده مگه
اونایی که میخوان به سایتای ناجور برن که کاری به استفتا ندارن
شما نمیخواد دلتون برای اونا بسوزه
lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
دلسوز ایران 1391/02/21 00:16
تو رو خدا نگاه کنید که کشور ما به جایی رسیده که حتی از هند هم کمتر شدیم . دنیا داره روی چهارچرخ اینترنت به سرعت باورنکردنی به سمت پیشرفت و جلو میرود. سرعت و آزادی اینترنت کشورهای دنیا رو با ما مقایسه کنید جالب , تاسف بار اینجاست که همین کشورهای عربی همسایه ما به شهروندان { عادی } خود سرعت { 4 میگ } را در اختیارشان میگذارن و { بدون فیلتر } و ما بالاترین سرعت فقط { 512 } همراه با فیلتر شکن شدید ؟؟؟؟؟ .

یکی جواب این چراهایم را بدهد ؟

1.چرا ایران با این همه استعداد بینظیر به جای فتح آینده مجبور باشند مدام دنبال فیلترشکن باشند؟

2.چرا کشورهای مافوق مذهبی و حتی افراتی مذهبی مثل عربستان مثل ما فیلتر نمیکنند؟

3.چرا ما باید حسرت داشتن اینترنت { آزاد } مثل کشور هند را داشته باشیم؟

4.چرا ما ایرانیها به جایی رسیدیم که تا وارد کشور خارجی مثل ترکیه .امارات. تایلند.کویت.عربستان.بحرین.هند.عراق.پاکستان و غیره بشویم به جای دیدن از آن کشورها اولین کاری که میکنیم حمله به کافی نتهای انجا باشد تا عقده های نداشتن اینترنت آزاد را انجا خالی کنیم و به محض برگشت به ایران گویی باز از خواب شیرین بیدار شدیم ؟

5.واقعا فیلتر کردن تا حالا چه فایده ای داشته ؟؟؟؟ برای جلوگیری از { ندیدن } فیلمهای مستحجن ؟ همه میدانیم این جور فیلمها در کوچه خیابان به آسونی خرید پفک چی توز فقط با قیمت 1000 تومان قابل تهیه هستن آن هم با کیفیت HD.

6.به جایی رسیدیم که Facebook.youtube.twitter هم فیلتر شدند ؟؟؟؟ به راستی افسوس و عجیب .

7.به راستی اگر اینترنت آزاد یعنی : عقب افتادگی . فحشا . بی امنی. دوری جوانان از علم و صنعت و غیره.... پس چرا 4 کشور آمریکا . کره جنوبی . ژاپن و آلمان در حال داشتن اینترنت پرسرعت و آزاد از پیشرفته ترین کشورهای دنیا هستن ؟

به امید آن روزی که { مقام معظم رهبری } با یک دستور که دستور { تاریخی } برای جوانان . محققان. اساتید دانشگاه . دانشجویان و پزشکان ایران خواهد بود تا سیستم عجیب و غریب و بل کل ناکارآمد فیلتر کردن سایتها که همان { فیلتر کردن آینده } است را برچیند تا دشمنان خارجی ملت ایران ناامید و خوار شوند و از آینده ایران نو و بدون فیلتر سخت در تمامی مقاطع بهراسند .
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
سعید 1391/02/21 00:15
به نظرم
چشم هارا باید شست----جور دیگر باید دید
باید به فکر راه های بهتر بود
همه میدونیم که زمان این نوع مراقبت تموم شده و البته هر زمانی روش خاص خودشو لازم داره
وقتی تلویزیون ما فیلم و عکس از شبکه ها و سایت هایی رو پخش میکنه که در حالت عادی دسترسی بهش ممنوع هست نمیشه از این روش دفاع کرد
اسلام 1391/02/20 23:24
چرا دروغ می گین اصلا فیلتر نشدهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
آرش . م 1391/02/20 22:21
تکنولو‍ی وارداتی...
ضد تکنولو‍ی وارداتی...

و تکنولو‍ی که همیشه یک قدم جلوتره.
هرچقدر دلشون میخواد فیلتر کنن.
شهروز 1391/02/20 20:30
تا چند وقت دیگه وقتی داری درایو هاردتو D یا F .... باز میکنی مینویسه مشترک گرامی این قسمت از هارد شما فیلتر میباشد لطفا تلاش نفرمایید ....کار ما به اینجا هم میرسه نگران نباشید...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
دلیل فیلترینگ 1391/02/20 20:27
یادمه یه وقت میگفتن فیلترشکن یواشکی استفاده میشد و سعی میکردن بغل دستی نفهمه نکنه فکرای بد بکنه. اما الان دیگه یه چیز کاملا عادیه و جوری همه گیر شده که اگه استفاده نکنی جای سئوال و تعجب داره. چون در واقع 99 درصد از سایتهای که فیلتر میشن یک دلیل مشخص داره و اون اینه که مفید هستن. اصولا هر سایت مفیدی سرنوشت فیلتر شدن رو باید انتظار بکشه ...
علیرضا 1391/02/20 17:17
هر چقدر دوست دارید فیلتر کنید.

شما فیلتر کنید ما باز میکنیم به قول این دوستمون این قدر تکنولوژی جدید میاد که ادم نمیدونه از کدوم استفاده کنه
منصور 1391/02/20 16:54
من که رفتم سایت تابناک اتفاقا این خبرفتوارا اول ازتابناک گرفتم فیلتر نبود این مثل خبر ی که اعلام کردید سایت علی بابا فیلتر شد بعد برداشتید دیدید دروغهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/02/20 16:06
سلام به همه دوستان

این خبر کامل اشتباه است .

به دلیل اینکه ( خود کلمه فیلتر شکن را هر جا بنویسیم فیلتر است )

حالا ما اگه فیلتر شکن را با هر کلمه دیگر به آن اضافه کنیم آن کلمه هم فیلتر می شود

مثل تصویر بالا چون کلمه فیلتر شکن داخل آن جمله است فیلتر شده است کل جمله
علی 1391/02/20 15:55
فکروشو بکن از فردا چه چیزی های فیلتر بشه. شما هم نظر من فیلتر کنین.......!!!!
رضا 1391/02/20 14:53
فیلترینگ عزیز! اگه عرضه داری سایت های فروش فیلم های مستهجن رو فیلتر کن. کاسبی ای راه انداختن که نگووو.
looloo 1391/02/20 14:39
آقا باور کنید ما الان از اون زمان که اینترنت فیلتر نبود راحت تر به همه سایت ها دسترسی داریم خودتونو خسته نکنید هر روز یه تکنولوژی جدید میاد که فیلترینگ رو دور میزنه یا حق .
سامان 1391/02/20 14:32
لعنت به هر چی آدم بیخوده دیگه توهین از این بدتر رهبر یه مملکته باید حرفش فیلتر شه اونم تا این حد
سایت های کمی نیستند که این بلا سرشون اومده نمونه مال خودم
عکسی آپلود شده بود منم گذاشتم تو سایت
از قضا محتوای عکس تغییر کرده بود (...) سایت بنده فیلتر شد
جای تاسف داره واقعا که ....lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
xxx 1391/02/20 14:18
با این کار جلوی گرونی رو میگیرن!!!!!!!!!!!!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مشکوک 1391/02/20 13:39
فیلترینگ ایران فقط به درد خودش میخوره اصلا یکی بگه مثلا میخوان با این کار چی کنن؟
می خوان جلوی فساد رو بگیرن با فیلترینگ؟
با فیلتر شدن همه چی حل میشه؟
یعنی اگه فیلتر کنن فلان نفر دیگه آدم خوبی میشه؟
اون چیزی که باید فیلتر بشه فرهنگ و درون این مردمه تا وقتی عقل کسی درست نباشه با فیلتر که چه عرض کنم با چندید فیلتر هم درست نمیشه!
حتی اگه نت هم محدود کنند یا کاملا قطع کنند اون که آدم بدیه همیشه بده آون که خوبه همیشه و همه جا خوبه.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
مصطفي . ا 1391/02/20 13:10
واقعا تاسف دارد !
ولی الان رفع فیلتر شده
فکرش رو نمی کردم سیستم فیلترینگ محدود به یه ربات باشهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
ایران 1391/02/20 13:01
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک